Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji us³ug zgodnie z Polityk± dotycz±c± cookies. Mo¿esz okre¶liæ warunki przechowywania lub dostêpu do cookie w Twojej przegl±darce.
Zamknij
Reklamacje i zwroty

ZWROTY

 
Ka¿dy Klient ma prawo zwróciæ zakupiony przedmiot w ci±gu 14 dni od daty zakupu. Czas liczony jest od daty otrzymania przesy³ki przez Klienta. Do zwracanego produktu nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy oraz numer konta, na który zwrócimy pieni±dze.

Aby przedmiot by³ przyjêty do zwrotu musi spe³niaæ kilka warunków:

1. Towar musi byæ w stanie nienaruszonym, opakowanie nie mo¿e nosiæ ¶ladów otwierania, nie mo¿e byæ pogniecione, rozerwane itp.
2. Produkt nie mo¿e nosiæ ¶ladów u¿ytkowania.
3. Zwracany towar nale¿y tak opakowaæ aby nie zosta³ uszkodzony w transporcie, zarówno sam produkt jak i opakowanie w zwi±zku z czym nale¿y owin±æ go foli± strech lub papierem.
 
Klient odsy³a towar na swój koszt. W ci±gu kilku dni roboczych od otrzymania zwrotu i jego pozytywnej weryfikacji, na konto Klienta bêdzie przelana zap³acona cena towaru.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej zakupionego towaru nale¿y nale¿y spakowaæ produkt dobrze zabezpieczaj±c j± na czas transportu i odes³aæ na adres:

iCOMPbiznes.pl
Dzia³ Reklamacji
ul. Diorowska 24
58-200 Dzier¿oniów
 
Po rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony lub te¿ dokonamy zwrotu pieniêdzy.

Staramy siê zawsze, ¿eby czas realizacji reklamacji by³ jak najkrótszy, jednak nie zawsze jest to zale¿ne od nas - po¶redniczymy miêdzy klientem a producentem w realizacji reklamacji w zwi±zku z czym du¿e znaczenia na czas rozpatrzenia reklamacji ma producent, który reklamacjê realizuje.


Uszkodzenia mechaniczne jak pêkniêcia, z³amania itp. powsta³e wskutek niew³a¶ciwego u¿ytkowania nie mog± byæ podstaw± reklamacji.
 

USZKODZENIA W TRANSPORCIE
Je¶li przy odbiorze paczki stwierdz± Pañstwo uszkodzenie opakowania zewnêtrznego - wgniecenie, zniekszta³cenie - nale¿y w obecno¶ci kuriera spisaæ protokó³ szkody. Wa¿ne jest, aby data na  protokole by³a ta sama co data dorêczenia oraz aby kurier zaznaczy³, ¿e towar by³ zabezpieczony na czas wysy³ki.

Po spisaniu protoko³u prosimy o kontakt z nasz± firm± – ka¿d± tego typu sytuacjê prowadzimy indywidualnie. Je¶li klient przy odbiorze paczki post±pi³ zgodnie ze wskazówkami i spisa³ protokó³ szkody, sprawa zakoñczy siê wysy³k± nowego przedmiotu lub zwrotem pieniêdzy na konto Klienta.

Obowi±zkiem Klienta przy dokonywaniu zakupów przez Internet jest sprawdzenie przesy³ki przy odbiorze, nie odpowiadamy za uszkodzenia wynik³e w transporcie, które nie zosta³y zg³oszone kurierowi w momencie odbioru paczki.

W koszyku: 0 produktów
Suma koszyka: 0 z³



certyfikat on-line wiarygodna firma

certyfikat on-line wiarygodna firma