Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji us³ug zgodnie z Polityk± dotycz±c± cookies. Mo¿esz okre¶liæ warunki przechowywania lub dostêpu do cookie w Twojej przegl±darce.
Zamknij
Regulamin sklepu iCOMP Biznes

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.biuropro.pl

 

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy dostêpny pod adresem internetowym www.biuropro.pl prowadzony jest przez firmê iCOMP.pl £. Juszczyk i J. Padula Spó³ka Jawna z siedzib± w Dzier¿oniowie, kod pocztowy 58-200, ul. Diorowska 24, telefon: 74 645 99 57 , e-mail: biuro@icompbiznes.pl, NIP 882-201-47-36, REGON 020326482, wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego prowadzonego przez S±d Rejonowy dla Wroc³awia-Fabrycznej we Wroc³awiu, IX wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000259777.

  2. Niniejszy regulamin stosuje siê do umów zawieranych poprzez stronê internetow± www.biuropro.pl.

  3. Definicje:

  1. Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostêpny pod adresem www.biuropro.pl.

  2. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

  3. Sprzedawca – iCOMP.pl £. Juszczyk i J. Padula Spó³ka Jawna z siedzib± w Dzier¿oniowie, kod pocztowy 58-200, ul. Diorowska 24, telefon: 74 645 99 57, e-mail: biuro@icompbiznes.pl, NIP 882-201-47-36, REGON 020326482, wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego prowadzonego przez S±d Rejonowy dla Wroc³awia-Fabrycznej we Wroc³awiu, IX wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000259777.

  4. Kupuj±cy – osoba fizyczna posiadaj±ca pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowi±zuj±ce tak¿e osoba fizyczna posiadaj±ca ograniczon± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych, osoba fizyczna prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz±, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej, która korzysta z us³ug ¶wiadczonych drog± elektroniczn± przez Sprzedawcê,

  5. Formularz zamówienia – dostêpny w Sklepie internetowym formularz, umo¿liwiaj±cy Kupuj±cemu z³o¿enie Zamówienia i jego realizacjê bez konieczno¶ci zak³adania Konta,

  6. Zamówienie – o¶wiadczenie woli Kupuj±cego, stanowi±ce ofertê zawarcia umowy sprzeda¿y Produktu ze Sprzedawc±,

  7. Umowa sprzeda¿y – umowa sprzeda¿y Produktu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), zawierana za po¶rednictwem Sklepu internetowego w jêzyku polskim,

  8. Produkt – dostêpna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, bêd±ca przedmiotem umowy sprzeda¿y pomiêdzy Kupuj±cym a Sprzedawc±,

  9. Produkt Specjalny – dostêpna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, bêd±ca przedmiotem umowy sprzeda¿y pomiêdzy Kupuj±cym a Sprzedawc±, która za wzglêdu na swoje indywidualne w³a¶ciwo¶ci (np. dostêpno¶æ wy³±cznie na indywidualne zamówienie) podlega szczególnym zasadom sprzeda¿y,

  10. Koszyk – wirtualne narzêdzie, umo¿liwiaj±ce Kupuj±cemu agregacjê wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich warto¶ci. Podczas wyboru Produktów, Kupuj±cy mo¿e dowolnie zarz±dzaæ zawarto¶ci± koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych Produktów lub usuwanie ich z koszyka,

  11. Promocja – ¶ci¶le okre¶lony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty, bêd±ce przedmiotem umowy sprzeda¿y pomiêdzy Kupuj±cym a Sprzedawc±,

  12. Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura lub inny dokument potwierdzaj±cy zakup Produktu,

  13. Za³±cznik nr 1 – do³±czony do Regulaminu dokument umo¿liwiaj±cy odst±pienie od umowy, o którym mowa w §7,

  1. Us³ugi ¶wiadczone drog± elektroniczn± przez Sprzedawcê polegaj± na:

a) umo¿liwieniu zawarcia Umowy sprzeda¿y poprzez wype³nienie Formularza zamówienia,

c) prowadzeniu Newslettera.

  1. W Sklepie Internetowym mog± byæ organizowane Promocje na wybrane Produkty z oferty sklepu. O zasadach dotycz±cych promocji decyduje Sprzedawca, podaj±c je do wiadomo¶ci publicznej na stronie Sklepu internetowego.

  2. Og³oszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególno¶ci ich opisy, parametry techniczne i u¿ytkowe oraz ceny, stanowi± zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).

  3. Do skutecznego z³o¿enia zamówienia w sklepie internetowym www.biuropro.pl, niezbêdny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kart± graficzn± obs³uguj±c± rozdzielczo¶ci 800x600 i 256 kolorów oraz przegl±darka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 6.0), Mozilla Firefox, Opera) a tak¿e klawiatura lub inne urz±dzenie wskazuj±ce, umo¿liwiaj±ce poprawne wype³nienie formularzy elektronicznych.

  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie maj± na celu wy³±czaæ ani ograniczaæ jakichkolwiek praw Kupuj±cego bêd±cego jednocze¶nie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), przys³uguj±cych mu na mocy bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. W przypadku niezgodno¶ci postanowieñ niniejszego Regulaminu z powy¿szymi przepisami, pierwszeñstwo maj± te przepisy.

§2. WARUNKI Z£O¯ENIA ZAMÓWIENIA

  1. Kupuj±cy obowi±zany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowi±zuj±cym prawem, zasadami wspó³¿ycia spo³ecznego oraz dobrymi obyczajami, maj±c na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw w³asno¶ci intelektualnej osób trzecich.

  2. Sklep internetowy prowadzi sprzeda¿ na terytorium oraz poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

  3. Wszystkie Produkty dostêpne w Sklepie internetowym s± oryginalne, fabrycznie nowe (chyba, ¿e wyra¼nie zaznaczono inaczej), wolne od wad oraz zgodne z obowi±zuj±cymi standardami i wymaganiami.

  4. Zamówienia, o których mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, mo¿na sk³adaæ 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobê.

  5. Warunkiem koniecznym do skutecznego z³o¿enia oraz zrealizowania Zamówienia jest wype³nienie przez Kupuj±cego dostêpnego na stronie Sklepu formularza oraz przes³anie go do Sklepu internetowego.

  6. W przypadku Produktów Specjalnych dostêpnych na indywidualne zamówienie, Sprzedaj±cy mo¿e za¿±daæ od Kupuj±cego wp³aty zaliczki w wysoko¶ci 50% warto¶ci zamawianego Produktu przed przyst±pieniem do realizacji Zamówienia przez Sprzedaj±cego.

  7. Potwierdzenie z³o¿enia oraz przyjêcia do realizacji Zamówienia zostanie przes³ane Kupuj±cemu przez Sprzedawcê w formie wiadomo¶ci e-mail.

  8. Umowê sprzeda¿y traktuje siê jako zawart± z chwil± otrzymania przez Kupuj±cego wiadomo¶ci e-mail, o której mowa w pkt. 7 niniejszego paragrafu.

  9. Zamówienia przekazane do realizacji mog± byæ anulowane przez Kupuj±cego do momentu wysy³ki towaru. W przypadku Produktów wykonywanych na indywidualne Zamówienie Kupuj±cego, prawo to przys³uguje mu do momentu potwierdzenia przyjêcia do realizacji. Przepis ten dotyczy wy³±cznie Kupuj±cych bêd±cych jednocze¶nie Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.). W przypadku pozosta³ych Kupuj±cych Zamówienia nie mog± byæ anulowane.

  10. Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie zamówienia i przygotowanie do wysy³ki) wynosi do 2 do 5 dni roboczych. Podany czas realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy. W przypadku Produktów Specjalnych wykonywanych na zamówienie indywidualne czas realizacji Zamówienia jest ka¿dorazowo ustalany z Kupuj±cym.

  11. Kupuj±cy informowany jest o braku dostêpno¶ci produktów, w zwi±zku z czym mo¿e wyraziæ zgodê na wyd³u¿enie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnowaæ z zamówionego Produktu albo z ca³o¶ci Zamówienia. W przypadku braku dostêpno¶ci produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupuj±cym, przy czym wynosi ¶rednio do 3-7 dni roboczych, a w przypadku Produktów Specjalnych – nawet do 25 dni roboczych.

  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, je¿eli Kupuj±cy pomimo wezwania nie uzupe³ni³ w terminie 7 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.

§3. P£ATNO¦CI

  1. Ceny podane w Sklepie internetowym wyra¿one s± w polskich z³otych i s± cenami brutto, zawieraj± wszystkie sk³adniki, w tym podatek VAT oraz c³a. Ceny nie zawieraj± jednak ewentualnych kosztów dostawy, które s± wskazywane w trakcie sk³adania Zamówienia.

  2. Do ka¿dego Zamówienia do³±czany jest Dowód zakupu.

  3. Kupuj±cy nie bêd±cy osob± fizyczn±, w celu realizacji Zamówienia upowa¿nia Sprzedawcê do wystawiania Dowodu zakupu bez podpisu odbiorcy.

  4. Kupuj±cy mo¿e wybraæ jeden z nastêpuj±cych sposobów p³atno¶ci za zamówione Produkty:

  1. p³atno¶æ przy odbiorze osobistym,

  2. p³atno¶æ przelewem zwyk³ym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy,

  3. p³atno¶æ kart± p³atnicz±

  4. p³atno¶æ internetowa PayU

  5. p³atno¶æ za pobraniem.

  1. Wyboru p³atno¶ci dokonuje Kupuj±cy podczas sk³adania Zamówienia.

  2. W przypadku wyboru sposobu p³atno¶ci, o którym mowa w pkt 4 b) niniejszego paragrafu, Produkty wysy³ane s± w momencie zaksiêgowania 100% ¶rodków pieniê¿nych na koncie Sprzedawcy.

  3. W przypadku wybrania sposobu p³atno¶ci, o których mowa w pkt 4 c), d) niniejszego paragrafu, Produkty s± wysy³ane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% warto¶ci Zamówienia.

  4. W przypadku wybrania sposobu p³atno¶ci, o którym mowa w pkt 3 e) niniejszego paragrafu, Produkty s± wysy³ane niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ 48 godzin po z³o¿eniu Zamówienia przez Kupuj±cego (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostêpny jest w magazynie).

  5. W przypadku wyboru sposobu p³atno¶ci, o których mowa w pkt 4 b), c), d) niniejszego paragrafu, je¿eli Kupuj±cy nie dokona p³atno¶ci w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulowaæ Zamówienie, informuj±c o tym Kupuj±cego drog± mailow± lub telefoniczn±.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Produktów. Zamówienia z³o¿one przed wej¶ciem w ¿ycie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, realizowane bêd± na zasadach obowi±zuj±cych w momencie ich sk³adania.

  7. Powy¿szy przepis nie dotyczy Produktów objêtych jak±kolwiek form± promocji lub wyprzeda¿y, je¿eli dosz³o do wyczerpania zasobów takich Produktów. W takim przypadku Sprzedawca poinformuje niezw³ocznie Kupuj±cego o wyczerpaniu zapasów, a Kupuj±cy mo¿e nabyæ zamawiane Produkty po aktualnej cenie widocznej na stronie internetowej Sklepu lub zrezygnowaæ ze z³o¿onego Zamówienia lub jego czê¶ci.

  8. W przypadku Klientów nie bêd±cych jednocze¶nie konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów p³atno¶ci, w tym tak¿e do wprowadzenia wymogu dokonania przedp³aty.

§4. DOSTAWA

  1. Kupuj±cy mo¿e wybraæ nastêpuj±ce sposoby odbioru zamówionych Produktów:

  1. odbiór osobisty zamówionych Produktów w jednym ze sklepów iCOMP.pl,

  2. dostarczenie Produktów na adres Kupuj±cego podany podczas sk³adania Zamówienia przez firmê kuriersk±,

  3. dostarczenie Produktów na adres Kupuj±cego podany podczas sk³adania Zamówienia przez Pocztê Polsk±.

  1. Adres dostarczenia przesy³ki podawany jest przez Kupuj±cego podczas sk³adania Zamówienia.

  2. Koszty dostawy ponosi Kupuj±cy.

  3. Koszty wysy³ki naliczane s± zgodnie z aktualnymi cennikami i zale¿± od wagi oraz rozmiarów przesy³ki. Kupuj±cy jest informowany o kosztach wysy³ki podczas sk³adania Zamówienia. W przypadku wysy³ki poza granice kraju koszt przesy³ki ustalany jest indywidualnie na podstawie szacunkowego ciê¿aru paczki i kraju przeznaczenia.

  4. Sprzedawca zobowi±zuje siê dostarczyæ Kupuj±cemu Produkty wolne od wad.

  5. Kupuj±cy zobowi±zuje siê do odebrania wys³anego Produktu.

§5. REKLAMACJA 

  1. Kupuj±cy nie bêd±cy konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) obowi±zany jest do sprawdzenia przesy³ki w obecno¶ci kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeñ Produktów, nale¿y sporz±dziæ protokó³ szkody, który bêdzie podstaw± do rozpatrzenia reklamacji.

  2. Kupuj±cemu bêd±cemu konsumentem zaleca siê sprawdzenie przesy³ki, która zawiera Produkty mog±ce ulec zniszczeniu podczas transportu (np. laptopy, tablety). Niesprawdzenie przesy³ki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji podczas odbioru przesy³ki, procedura reklamacyjna bêdzie znacznie usprawniona.

  3. W przypadku stwierdzenia, i¿ Produkt jest wadliwy, Kupuj±cy obowi±zany jest poinformowaæ o tym Sprzedawcê w przeci±gu miesi±ca od daty stwierdzenia niezgodno¶ci Produktu z Umow±.

  4. Reklamacja powinna zawieraæ opis wady Produktu, datê jej powstania oraz ¿±danie Kupuj±cego. W celu u³atwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostêpnia na stronie Sklepu internetowego formularz reklamacji pod adresem: www.biuropro.pl/rma.php.

  5. Do reklamowanego Produktu nale¿y do³±czyæ Dowód zakupu lub jego kopiê.

  6. Kupuj±cy zobowi±zany jest do odes³ania reklamowanego Produktu na w³asny koszt. W przypadku uwzglêdnienia reklamacji koszty wysy³ki s± zwracane.

  7. Reklamacje nale¿y kierowaæ na adres:

iCOMP.pl £. Juszczyk i J. Padula Spó³ka jawna

ul. Diorowska 24

58 – 200 Dzier¿oniów

  1. Je¿eli podane w reklamacji dane lub informacje wymagaj± uzupe³nienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci siê do sk³adaj±cego reklamacjê o jej uzupe³nienie we wskazanym zakresie.

  2. Sprzedawca zobowi±zuje siê do ustosunkowania siê do z³o¿onej przez Kupuj±cego reklamacji w przeci±gu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po up³ywie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnion±.

  3. Nieznaczne ró¿nice wynikaj±ce z indywidualnych ustawieñ komputera Kupuj±cego – a w szczególno¶ci monitora – nie mog± byæ podstaw± do reklamacji zakupionego Produktu.

§6. GWARANCJA 

  1. Niektóre Produkty oferowane w Sklepie internetowym objête s± gwarancj±, której udziela – w zale¿no¶ci od konkretnego Produktu – Producent b±d¼ Sprzedawca.

  2. Szczegó³y procedury gwarancyjnej (okres, warunki oraz tryb zg³aszania roszczeñ) znajduj± siê na karcie gwarancyjnej do³±czonej do Produktu

  3. Gwarancja nie wy³±cza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnieñ Kupuj±cego z tytu³u odpowiedzialno¶ci Sprzedawcy za wady fizyczne Produktu w zakresie okre¶lonym ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).

     

§7. ODST¡PIENIE OD UMOWY

  1. Kupuj±cemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z pó¼n. zm.), przys³uguje prawo odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

  2. Uprawnienie powy¿sze nie przys³uguje Kupuj±cemu w nastêpuj±cych przypadkach:

  1. ¶wiadczenia us³ug, je¿eli Sprzedawca wykona³ w pe³ni us³ugê za wyra¼n± zgod± Kupuj±cego, który zosta³ poinformowany przed rozpoczêciem ¶wiadczenia, ¿e po spe³nieniu ¶wiadczenia przez Sprzedawcê utraci prawo odst±pienia od umowy,

  2. umów dotycz±cych ¶wiadczeñ, za które cena lub wynagrodzenie zale¿y od wahañ na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mog± wyst±piæ przed up³ywem terminu do odst±pienia od umowy,

  3. umów, których przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed³ug specyfikacji Kupuj±cego lub s³u¿±ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  4. umów, których przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz ulegaj±ca szybkiemu zepsuciu lub maj±ca krótki termin przydatno¶ci do u¿ycia,

  5. umów, których przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczêtowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie mo¿na zwróciæ ze wzglêdu na ochronê zdrowia lub ze wzglêdów higienicznych, je¿eli po dostarczeniu opakowanie zosta³o otwarte przez Kupuj±cego,

  6. szczególnych umów, których przedmiotem ¶wiadczenia s± rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglêdu na swój charakter, zostaj± nieroz³±cznie po³±czone z innymi rzeczami,

  7. umów, których przedmiotem ¶wiadczenia s± napoje alkoholowe, za które cena zosta³a uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzeda¿y i dostarczenie mo¿e nast±piæ dopiero po up³ywie 30 dni, a ich warto¶æ zale¿y od wahañ na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,

  8. umów, w których Kupuj±cy wyra¼nie ¿±da³, aby Sprzedawca do niego przyjecha³ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Je¿eli Sprzedawca ¶wiadczy dodatkowo inne us³ugi ni¿ te, których wykonania Kupuj±cy ¿±da³, lub dostarcza rzeczy inne ni¿ czê¶ci zamienne niezbêdne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odst±pienia od umowy przys³uguje Kupuj±cemu w odniesieniu do dodatkowych us³ug lub rzeczy,

  9. umów, których przedmiotem ¶wiadczenia s± nagrania d¼wiêkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczêtowanym opakowaniu, je¿eli po dostarczeniu opakowanie zosta³o otwarte przez Kupuj±cego,

  10. dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyj±tkiem umowy o prenumeratê,

  11. umów zawartych w drodze aukcji publicznej

  12. umów o ¶wiadczenie us³ug w zakresie zakwaterowania, innych ni¿ do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, us³ug zwi±zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je¿eli w zawartej umowie oznaczono dzieñ lub okres ¶wiadczenia us³ugi,

  13. umów o dostarczanie tre¶ci cyfrowych, niezapisanych na materialnym no¶niku, je¿eli spe³nianie ¶wiadczenia rozpoczê³o siê za wyra¼n± zgod± Kupuj±cego przed up³ywem terminu do odst±pienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcê o utracie prawa odst±pienia od umowy.

  1. Do skutecznego odst±pienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy z³o¿enie pisemnego o¶wiadczenia przez Kupuj±cego drog± mailow± lub pocztow±, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesy³ki. Wzór o¶wiadczenia zawiera Za³±cznik nr 1.

  2. Kupuj±cy, odstêpuj±c od umowy, zobowi±zany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopi± w terminie 14 dni od daty z³o¿enia odst±pienia.

  3. Koszty wysy³ki zwracanego Produktu ponosi Kupuj±cy.

  4. Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ za zmniejszenie warto¶ci Produktu bêd±ce wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczaj±cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  5. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysy³ki Produktu do Kupuj±cego niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni.

  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu p³atno¶ci przy u¿yciu takiego samego sposobu zap³aty, jakiego u¿y³ Kupuj±cy, chyba ¿e Kupuj±cy wyra¼nie zgodzi³ siê na inny sposób zwrotu, który nie wi±¿e siê dla niego z ¿adnymi kosztami.

  7. W przypadku gdy Kupuj±cy wybra³ inny ni¿ najtañszy zwyk³y sposób przesy³ki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcê, Sprzedawca nie jest zobowi±zany do zwrotu Kupuj±cemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  8. Zwroty Produktów wysy³ane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie bêd± przyjmowane.

  9. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje siê do Kupuj±cych nie bêd±cych konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z pó¼n. zm.) tj. osób dokonuj±cych czynno¶ci prawnych zwi±zanych bezpo¶rednio z prowadzon± przez nich dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow±.

§8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 

  1. Kupuj±cy, wype³niaj±c Formularz zamówienia, proszony jest o wyra¿enie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcê, zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133, poz. 883).

  2. Dane osobowe s± przetwarzane przez Sprzedawcê wy³±cznie w celu ¶wiadczenia us³ug, o których mowa w §1 pkt 4 niniejszego Regulaminu.

  3. Dane osobowe Kupuj±cego nie bêd± ujawniane innym osobom lub instytucjom dla celów marketingowych, bez uzyskania jego wyra¼nej zgody.

  4. Kupuj±cy ma mo¿liwo¶æ dostêpu do dotycz±cych go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usuniêcia z bazy Sprzedawcy.

  5. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ochrony danych osobowych Kupuj±cego znajduj± siê w dokumencie Polityka prywatno¶ci sklepu internetowego www.biuropro.pl/.

§9. OCHRONA PRAW AUTORSKICH

  1. Wszystkie zdjêcia Produktów oraz pozosta³e materia³y (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone na stronie Sklepu internetowego www.biuropro.pl s± w³asno¶ci± Sprzedawcy lub zosta³y u¿yte przez niego za zgod± osób trzecich, posiadaj±cych do nich prawa autorskie.

  2. Zabronione jest kopiowanie zdjêæ i innych materia³ów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego www.biuropro.pl w tym ich udostêpnianie w Internecie bez pisemnej Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadaj±cej do nich prawa autorskie.

  3. Zabrania siê równie¿ zewnêtrznym podmiotom pobierania zdjêæ ze strony Sklepu internetowego www.biuropro.pl oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych.

  4. Wykorzystanie wymienionych powy¿ej materia³ów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przys³uguj± prawa autorskie jest niezgodne z prawem i mo¿e stanowiæ podstawê do wszczêcia postêpowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczaj±cym siê tego procederu.

     

§10. POSTANOWIENIA KOÑCOWE 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeñ w korzystaniu ze Sklepu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalno¶ci. Jednocze¶nie Sprzedawca zobowi±zuje siê do do³o¿enia wszelkich starañ, by wspomniane przerwy odbywa³y siê w godzinach nocnych i trwa³y jak najkrócej.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodz± w ¿ycie w momencie wyra¼nie wskazanym przez Sprzedawcê, nie wcze¶niej jednak ni¿ po 7 dniach od ich og³oszenia. Zamówienia z³o¿one przed wej¶ciem w ¿ycie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, bêd± realizowane na zasadach obowi±zuj±cych w momencie ich sk³adania.

  3. Zwroty Produktów w przypadku postêpowania gwarancyjnego, reklamacyjnego lub w zwi±zku z odst±pieniem od umowy, wysy³ane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem, nie bêd± przyjmowane.

  4. Wszelkie spory miêdzy Stronami rozstrzygane bêd± w sposób polubowny lub w obecno¶ci niezale¿nego i bezstronnego mediatora. Jednak¿e w przypadku braku mo¿liwo¶ci polubownego rozwi±zania sporu w tym za po¶rednictwem mediacji, w³a¶ciwo¶æ S±du okre¶lana bêdzie wed³ug przepisów powszechnie obowi±zuj±cych w Rzeczpospolitej Polskiej.

  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie bêd± mia³y w³a¶ciwe przepisy prawa polskiego, w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827.) i inne w³a¶ciwe.

  6. Regulamin obowi±zuje od dnia 25.12.2014 roku.

     


W koszyku: 0 produktów
Suma koszyka: 0 z³



certyfikat on-line wiarygodna firma

certyfikat on-line wiarygodna firma