| Regulamin sklepu iCOMP Biznes
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.biuropro.pl
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep internetowy dostêpny pod adresem internetowym www.biuropro.pl prowadzony jest przez firmê iCOMP.pl £. Juszczyk i J. Padula Spó³ka Jawna z siedzib± w Dzier¿oniowie, kod pocztowy 58-200, ul. Diorowska 24, telefon: 74 645 99 57 , e-mail: biuro@icompbiznes.pl, NIP 882-201-47-36, REGON 020326482, wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego prowadzonego przez S±d Rejonowy dla Wroc³awia-Fabrycznej we Wroc³awiu, IX wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000259777.
-
Niniejszy regulamin stosuje siê do umów zawieranych poprzez stronê internetow± www.biuropro.pl.
-
Definicje:
-
Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostêpny pod adresem www.biuropro.pl.
-
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
-
Sprzedawca – iCOMP.pl £. Juszczyk i J. Padula Spó³ka Jawna z siedzib± w Dzier¿oniowie, kod pocztowy 58-200, ul. Diorowska 24, telefon: 74 645 99 57, e-mail: biuro@icompbiznes.pl, NIP 882-201-47-36, REGON 020326482, wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego prowadzonego przez S±d Rejonowy dla Wroc³awia-Fabrycznej we Wroc³awiu, IX wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000259777.
-
Kupuj±cy – osoba fizyczna posiadaj±ca pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowi±zuj±ce tak¿e osoba fizyczna posiadaj±ca ograniczon± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych, osoba fizyczna prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz±, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej, która korzysta z us³ug ¶wiadczonych drog± elektroniczn± przez Sprzedawcê,
-
Formularz zamówienia – dostêpny w Sklepie internetowym formularz, umo¿liwiaj±cy Kupuj±cemu z³o¿enie Zamówienia i jego realizacjê bez konieczno¶ci zak³adania Konta,
-
Zamówienie – o¶wiadczenie woli Kupuj±cego, stanowi±ce ofertê zawarcia umowy sprzeda¿y Produktu ze Sprzedawc±,
-
Umowa sprzeda¿y – umowa sprzeda¿y Produktu w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), zawierana za po¶rednictwem Sklepu internetowego w jêzyku polskim,
-
Produkt – dostêpna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, bêd±ca przedmiotem umowy sprzeda¿y pomiêdzy Kupuj±cym a Sprzedawc±,
-
Produkt Specjalny – dostêpna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, bêd±ca przedmiotem umowy sprzeda¿y pomiêdzy Kupuj±cym a Sprzedawc±, która za wzglêdu na swoje indywidualne w³a¶ciwo¶ci (np. dostêpno¶æ wy³±cznie na indywidualne zamówienie) podlega szczególnym zasadom sprzeda¿y,
-
Koszyk – wirtualne narzêdzie, umo¿liwiaj±ce Kupuj±cemu agregacjê wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich warto¶ci. Podczas wyboru Produktów, Kupuj±cy mo¿e dowolnie zarz±dzaæ zawarto¶ci± koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych Produktów lub usuwanie ich z koszyka,
-
Promocja – ¶ci¶le okre¶lony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty, bêd±ce przedmiotem umowy sprzeda¿y pomiêdzy Kupuj±cym a Sprzedawc±,
-
Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura lub inny dokument potwierdzaj±cy zakup Produktu,
-
Za³±cznik nr 1 – do³±czony do Regulaminu dokument umo¿liwiaj±cy odst±pienie od umowy, o którym mowa w §7,
-
Us³ugi ¶wiadczone drog± elektroniczn± przez Sprzedawcê polegaj± na:
a) umo¿liwieniu zawarcia Umowy sprzeda¿y poprzez wype³nienie Formularza zamówienia,
c) prowadzeniu Newslettera.
-
W Sklepie Internetowym mog± byæ organizowane Promocje na wybrane Produkty z oferty sklepu. O zasadach dotycz±cych promocji decyduje Sprzedawca, podaj±c je do wiadomo¶ci publicznej na stronie Sklepu internetowego.
-
Og³oszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególno¶ci ich opisy, parametry techniczne i u¿ytkowe oraz ceny, stanowi± zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
-
Do skutecznego z³o¿enia zamówienia w sklepie internetowym www.biuropro.pl, niezbêdny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kart± graficzn± obs³uguj±c± rozdzielczo¶ci 800x600 i 256 kolorów oraz przegl±darka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 6.0), Mozilla Firefox, Opera) a tak¿e klawiatura lub inne urz±dzenie wskazuj±ce, umo¿liwiaj±ce poprawne wype³nienie formularzy elektronicznych.
-
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie maj± na celu wy³±czaæ ani ograniczaæ jakichkolwiek praw Kupuj±cego bêd±cego jednocze¶nie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), przys³uguj±cych mu na mocy bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. W przypadku niezgodno¶ci postanowieñ niniejszego Regulaminu z powy¿szymi przepisami, pierwszeñstwo maj± te przepisy.
§2. WARUNKI Z£O¯ENIA ZAMÓWIENIA
-
Kupuj±cy obowi±zany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowi±zuj±cym prawem, zasadami wspó³¿ycia spo³ecznego oraz dobrymi obyczajami, maj±c na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw w³asno¶ci intelektualnej osób trzecich.
-
Sklep internetowy prowadzi sprzeda¿ na terytorium oraz poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Wszystkie Produkty dostêpne w Sklepie internetowym s± oryginalne, fabrycznie nowe (chyba, ¿e wyra¼nie zaznaczono inaczej), wolne od wad oraz zgodne z obowi±zuj±cymi standardami i wymaganiami.
-
Zamówienia, o których mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, mo¿na sk³adaæ 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobê.
-
Warunkiem koniecznym do skutecznego z³o¿enia oraz zrealizowania Zamówienia jest wype³nienie przez Kupuj±cego dostêpnego na stronie Sklepu formularza oraz przes³anie go do Sklepu internetowego.
-
W przypadku Produktów Specjalnych dostêpnych na indywidualne zamówienie, Sprzedaj±cy mo¿e za¿±daæ od Kupuj±cego wp³aty zaliczki w wysoko¶ci 50% warto¶ci zamawianego Produktu przed przyst±pieniem do realizacji Zamówienia przez Sprzedaj±cego.
-
Potwierdzenie z³o¿enia oraz przyjêcia do realizacji Zamówienia zostanie przes³ane Kupuj±cemu przez Sprzedawcê w formie wiadomo¶ci e-mail.
-
Umowê sprzeda¿y traktuje siê jako zawart± z chwil± otrzymania przez Kupuj±cego wiadomo¶ci e-mail, o której mowa w pkt. 7 niniejszego paragrafu.
-
Zamówienia przekazane do realizacji mog± byæ anulowane przez Kupuj±cego do momentu wysy³ki towaru. W przypadku Produktów wykonywanych na indywidualne Zamówienie Kupuj±cego, prawo to przys³uguje mu do momentu potwierdzenia przyjêcia do realizacji. Przepis ten dotyczy wy³±cznie Kupuj±cych bêd±cych jednocze¶nie Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.). W przypadku pozosta³ych Kupuj±cych Zamówienia nie mog± byæ anulowane.
-
Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie zamówienia i przygotowanie do wysy³ki) wynosi do 2 do 5 dni roboczych. Podany czas realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy. W przypadku Produktów Specjalnych wykonywanych na zamówienie indywidualne czas realizacji Zamówienia jest ka¿dorazowo ustalany z Kupuj±cym.
-
Kupuj±cy informowany jest o braku dostêpno¶ci produktów, w zwi±zku z czym mo¿e wyraziæ zgodê na wyd³u¿enie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnowaæ z zamówionego Produktu albo z ca³o¶ci Zamówienia. W przypadku braku dostêpno¶ci produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupuj±cym, przy czym wynosi ¶rednio do 3-7 dni roboczych, a w przypadku Produktów Specjalnych – nawet do 25 dni roboczych.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, je¿eli Kupuj±cy pomimo wezwania nie uzupe³ni³ w terminie 7 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.
§3. P£ATNO¦CI
-
Ceny podane w Sklepie internetowym wyra¿one s± w polskich z³otych i s± cenami brutto, zawieraj± wszystkie sk³adniki, w tym podatek VAT oraz c³a. Ceny nie zawieraj± jednak ewentualnych kosztów dostawy, które s± wskazywane w trakcie sk³adania Zamówienia.
-
Do ka¿dego Zamówienia do³±czany jest Dowód zakupu.
-
Kupuj±cy nie bêd±cy osob± fizyczn±, w celu realizacji Zamówienia upowa¿nia Sprzedawcê do wystawiania Dowodu zakupu bez podpisu odbiorcy.
-
Kupuj±cy mo¿e wybraæ jeden z nastêpuj±cych sposobów p³atno¶ci za zamówione Produkty:
-
p³atno¶æ przy odbiorze osobistym,
-
p³atno¶æ przelewem zwyk³ym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy,
-
p³atno¶æ kart± p³atnicz±
-
p³atno¶æ internetowa PayU
-
p³atno¶æ za pobraniem.
-
Wyboru p³atno¶ci dokonuje Kupuj±cy podczas sk³adania Zamówienia.
-
W przypadku wyboru sposobu p³atno¶ci, o którym mowa w pkt 4 b) niniejszego paragrafu, Produkty wysy³ane s± w momencie zaksiêgowania 100% ¶rodków pieniê¿nych na koncie Sprzedawcy.
-
W przypadku wybrania sposobu p³atno¶ci, o których mowa w pkt 4 c), d) niniejszego paragrafu, Produkty s± wysy³ane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% warto¶ci Zamówienia.
-
W przypadku wybrania sposobu p³atno¶ci, o którym mowa w pkt 3 e) niniejszego paragrafu, Produkty s± wysy³ane niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ 48 godzin po z³o¿eniu Zamówienia przez Kupuj±cego (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostêpny jest w magazynie).
-
W przypadku wyboru sposobu p³atno¶ci, o których mowa w pkt 4 b), c), d) niniejszego paragrafu, je¿eli Kupuj±cy nie dokona p³atno¶ci w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulowaæ Zamówienie, informuj±c o tym Kupuj±cego drog± mailow± lub telefoniczn±.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Produktów. Zamówienia z³o¿one przed wej¶ciem w ¿ycie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, realizowane bêd± na zasadach obowi±zuj±cych w momencie ich sk³adania.
-
Powy¿szy przepis nie dotyczy Produktów objêtych jak±kolwiek form± promocji lub wyprzeda¿y, je¿eli dosz³o do wyczerpania zasobów takich Produktów. W takim przypadku Sprzedawca poinformuje niezw³ocznie Kupuj±cego o wyczerpaniu zapasów, a Kupuj±cy mo¿e nabyæ zamawiane Produkty po aktualnej cenie widocznej na stronie internetowej Sklepu lub zrezygnowaæ ze z³o¿onego Zamówienia lub jego czê¶ci.
-
W przypadku Klientów nie bêd±cych jednocze¶nie konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów p³atno¶ci, w tym tak¿e do wprowadzenia wymogu dokonania przedp³aty.
§4. DOSTAWA
-
Kupuj±cy mo¿e wybraæ nastêpuj±ce sposoby odbioru zamówionych Produktów:
-
odbiór osobisty zamówionych Produktów w jednym ze sklepów iCOMP.pl,
-
dostarczenie Produktów na adres Kupuj±cego podany podczas sk³adania Zamówienia przez firmê kuriersk±,
-
dostarczenie Produktów na adres Kupuj±cego podany podczas sk³adania Zamówienia przez Pocztê Polsk±.
-
Adres dostarczenia przesy³ki podawany jest przez Kupuj±cego podczas sk³adania Zamówienia.
-
Koszty dostawy ponosi Kupuj±cy.
-
Koszty wysy³ki naliczane s± zgodnie z aktualnymi cennikami i zale¿± od wagi oraz rozmiarów przesy³ki. Kupuj±cy jest informowany o kosztach wysy³ki podczas sk³adania Zamówienia. W przypadku wysy³ki poza granice kraju koszt przesy³ki ustalany jest indywidualnie na podstawie szacunkowego ciê¿aru paczki i kraju przeznaczenia.
-
Sprzedawca zobowi±zuje siê dostarczyæ Kupuj±cemu Produkty wolne od wad.
-
Kupuj±cy zobowi±zuje siê do odebrania wys³anego Produktu.
§5. REKLAMACJA
-
Kupuj±cy nie bêd±cy konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) obowi±zany jest do sprawdzenia przesy³ki w obecno¶ci kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeñ Produktów, nale¿y sporz±dziæ protokó³ szkody, który bêdzie podstaw± do rozpatrzenia reklamacji.
-
Kupuj±cemu bêd±cemu konsumentem zaleca siê sprawdzenie przesy³ki, która zawiera Produkty mog±ce ulec zniszczeniu podczas transportu (np. laptopy, tablety). Niesprawdzenie przesy³ki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji podczas odbioru przesy³ki, procedura reklamacyjna bêdzie znacznie usprawniona.
-
W przypadku stwierdzenia, i¿ Produkt jest wadliwy, Kupuj±cy obowi±zany jest poinformowaæ o tym Sprzedawcê w przeci±gu miesi±ca od daty stwierdzenia niezgodno¶ci Produktu z Umow±.
-
Reklamacja powinna zawieraæ opis wady Produktu, datê jej powstania oraz ¿±danie Kupuj±cego. W celu u³atwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostêpnia na stronie Sklepu internetowego formularz reklamacji pod adresem: www.biuropro.pl/rma.php.
-
Do reklamowanego Produktu nale¿y do³±czyæ Dowód zakupu lub jego kopiê.
-
Kupuj±cy zobowi±zany jest do odes³ania reklamowanego Produktu na w³asny koszt. W przypadku uwzglêdnienia reklamacji koszty wysy³ki s± zwracane.
-
Reklamacje nale¿y kierowaæ na adres:
iCOMP.pl £. Juszczyk i J. Padula Spó³ka jawna
ul. Diorowska 24
58 – 200 Dzier¿oniów
-
Je¿eli podane w reklamacji dane lub informacje wymagaj± uzupe³nienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci siê do sk³adaj±cego reklamacjê o jej uzupe³nienie we wskazanym zakresie.
-
Sprzedawca zobowi±zuje siê do ustosunkowania siê do z³o¿onej przez Kupuj±cego reklamacji w przeci±gu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po up³ywie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnion±.
-
Nieznaczne ró¿nice wynikaj±ce z indywidualnych ustawieñ komputera Kupuj±cego – a w szczególno¶ci monitora – nie mog± byæ podstaw± do reklamacji zakupionego Produktu.
§6. GWARANCJA
-
Niektóre Produkty oferowane w Sklepie internetowym objête s± gwarancj±, której udziela – w zale¿no¶ci od konkretnego Produktu – Producent b±d¼ Sprzedawca.
-
Szczegó³y procedury gwarancyjnej (okres, warunki oraz tryb zg³aszania roszczeñ) znajduj± siê na karcie gwarancyjnej do³±czonej do Produktu
-
Gwarancja nie wy³±cza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnieñ Kupuj±cego z tytu³u odpowiedzialno¶ci Sprzedawcy za wady fizyczne Produktu w zakresie okre¶lonym ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
§7. ODST¡PIENIE OD UMOWY
-
Kupuj±cemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z pó¼n. zm.), przys³uguje prawo odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
-
Uprawnienie powy¿sze nie przys³uguje Kupuj±cemu w nastêpuj±cych przypadkach:
-
¶wiadczenia us³ug, je¿eli Sprzedawca wykona³ w pe³ni us³ugê za wyra¼n± zgod± Kupuj±cego, który zosta³ poinformowany przed rozpoczêciem ¶wiadczenia, ¿e po spe³nieniu ¶wiadczenia przez Sprzedawcê utraci prawo odst±pienia od umowy,
-
umów dotycz±cych ¶wiadczeñ, za które cena lub wynagrodzenie zale¿y od wahañ na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mog± wyst±piæ przed up³ywem terminu do odst±pienia od umowy,
-
umów, których przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed³ug specyfikacji Kupuj±cego lub s³u¿±ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
umów, których przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz ulegaj±ca szybkiemu zepsuciu lub maj±ca krótki termin przydatno¶ci do u¿ycia,
-
umów, których przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczêtowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie mo¿na zwróciæ ze wzglêdu na ochronê zdrowia lub ze wzglêdów higienicznych, je¿eli po dostarczeniu opakowanie zosta³o otwarte przez Kupuj±cego,
-
szczególnych umów, których przedmiotem ¶wiadczenia s± rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglêdu na swój charakter, zostaj± nieroz³±cznie po³±czone z innymi rzeczami,
-
umów, których przedmiotem ¶wiadczenia s± napoje alkoholowe, za które cena zosta³a uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzeda¿y i dostarczenie mo¿e nast±piæ dopiero po up³ywie 30 dni, a ich warto¶æ zale¿y od wahañ na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
-
umów, w których Kupuj±cy wyra¼nie ¿±da³, aby Sprzedawca do niego przyjecha³ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Je¿eli Sprzedawca ¶wiadczy dodatkowo inne us³ugi ni¿ te, których wykonania Kupuj±cy ¿±da³, lub dostarcza rzeczy inne ni¿ czê¶ci zamienne niezbêdne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odst±pienia od umowy przys³uguje Kupuj±cemu w odniesieniu do dodatkowych us³ug lub rzeczy,
-
umów, których przedmiotem ¶wiadczenia s± nagrania d¼wiêkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczêtowanym opakowaniu, je¿eli po dostarczeniu opakowanie zosta³o otwarte przez Kupuj±cego,
-
dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyj±tkiem umowy o prenumeratê,
-
umów zawartych w drodze aukcji publicznej
-
umów o ¶wiadczenie us³ug w zakresie zakwaterowania, innych ni¿ do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, us³ug zwi±zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je¿eli w zawartej umowie oznaczono dzieñ lub okres ¶wiadczenia us³ugi,
-
umów o dostarczanie tre¶ci cyfrowych, niezapisanych na materialnym no¶niku, je¿eli spe³nianie ¶wiadczenia rozpoczê³o siê za wyra¼n± zgod± Kupuj±cego przed up³ywem terminu do odst±pienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcê o utracie prawa odst±pienia od umowy.
-
Do skutecznego odst±pienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy z³o¿enie pisemnego o¶wiadczenia przez Kupuj±cego drog± mailow± lub pocztow±, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesy³ki. Wzór o¶wiadczenia zawiera Za³±cznik nr 1.
-
Kupuj±cy, odstêpuj±c od umowy, zobowi±zany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopi± w terminie 14 dni od daty z³o¿enia odst±pienia.
-
Koszty wysy³ki zwracanego Produktu ponosi Kupuj±cy.
-
Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ za zmniejszenie warto¶ci Produktu bêd±ce wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczaj±cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysy³ki Produktu do Kupuj±cego niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni.
-
Sprzedawca dokonuje zwrotu p³atno¶ci przy u¿yciu takiego samego sposobu zap³aty, jakiego u¿y³ Kupuj±cy, chyba ¿e Kupuj±cy wyra¼nie zgodzi³ siê na inny sposób zwrotu, który nie wi±¿e siê dla niego z ¿adnymi kosztami.
-
W przypadku gdy Kupuj±cy wybra³ inny ni¿ najtañszy zwyk³y sposób przesy³ki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcê, Sprzedawca nie jest zobowi±zany do zwrotu Kupuj±cemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Zwroty Produktów wysy³ane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie bêd± przyjmowane.
-
Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje siê do Kupuj±cych nie bêd±cych konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z pó¼n. zm.) tj. osób dokonuj±cych czynno¶ci prawnych zwi±zanych bezpo¶rednio z prowadzon± przez nich dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow±.
§8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
Kupuj±cy, wype³niaj±c Formularz zamówienia, proszony jest o wyra¿enie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcê, zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133, poz. 883).
-
Dane osobowe s± przetwarzane przez Sprzedawcê wy³±cznie w celu ¶wiadczenia us³ug, o których mowa w §1 pkt 4 niniejszego Regulaminu.
-
Dane osobowe Kupuj±cego nie bêd± ujawniane innym osobom lub instytucjom dla celów marketingowych, bez uzyskania jego wyra¼nej zgody.
-
Kupuj±cy ma mo¿liwo¶æ dostêpu do dotycz±cych go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usuniêcia z bazy Sprzedawcy.
-
Szczegó³owe informacje dotycz±ce ochrony danych osobowych Kupuj±cego znajduj± siê w dokumencie Polityka prywatno¶ci sklepu internetowego www.biuropro.pl/.
§9. OCHRONA PRAW AUTORSKICH
-
Wszystkie zdjêcia Produktów oraz pozosta³e materia³y (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone na stronie Sklepu internetowego www.biuropro.pl s± w³asno¶ci± Sprzedawcy lub zosta³y u¿yte przez niego za zgod± osób trzecich, posiadaj±cych do nich prawa autorskie.
-
Zabronione jest kopiowanie zdjêæ i innych materia³ów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego www.biuropro.pl w tym ich udostêpnianie w Internecie bez pisemnej Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadaj±cej do nich prawa autorskie.
-
Zabrania siê równie¿ zewnêtrznym podmiotom pobierania zdjêæ ze strony Sklepu internetowego www.biuropro.pl oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych.
-
Wykorzystanie wymienionych powy¿ej materia³ów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przys³uguj± prawa autorskie jest niezgodne z prawem i mo¿e stanowiæ podstawê do wszczêcia postêpowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczaj±cym siê tego procederu.
§10. POSTANOWIENIA KOÑCOWE
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeñ w korzystaniu ze Sklepu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalno¶ci. Jednocze¶nie Sprzedawca zobowi±zuje siê do do³o¿enia wszelkich starañ, by wspomniane przerwy odbywa³y siê w godzinach nocnych i trwa³y jak najkrócej.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodz± w ¿ycie w momencie wyra¼nie wskazanym przez Sprzedawcê, nie wcze¶niej jednak ni¿ po 7 dniach od ich og³oszenia. Zamówienia z³o¿one przed wej¶ciem w ¿ycie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, bêd± realizowane na zasadach obowi±zuj±cych w momencie ich sk³adania.
-
Zwroty Produktów w przypadku postêpowania gwarancyjnego, reklamacyjnego lub w zwi±zku z odst±pieniem od umowy, wysy³ane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem, nie bêd± przyjmowane.
-
Wszelkie spory miêdzy Stronami rozstrzygane bêd± w sposób polubowny lub w obecno¶ci niezale¿nego i bezstronnego mediatora. Jednak¿e w przypadku braku mo¿liwo¶ci polubownego rozwi±zania sporu w tym za po¶rednictwem mediacji, w³a¶ciwo¶æ S±du okre¶lana bêdzie wed³ug przepisów powszechnie obowi±zuj±cych w Rzeczpospolitej Polskiej.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie bêd± mia³y w³a¶ciwe przepisy prawa polskiego, w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827.) i inne w³a¶ciwe.
-
Regulamin obowi±zuje od dnia 25.12.2014 roku.
|



.png)






|