Strona korzysta z plik闚 cookie w celu realizacji us逝g zgodnie z Polityk dotycz帷 cookies. Mo瞠sz okre郵i warunki przechowywania lub dost瘼u do cookie w Twojej przegl康arce.
Zamknij
Reklamacje i zwroty

ZWROTY

 
Ka盥y Klient ma prawo zwróci zakupiony przedmiot w ci庵u 10 dni od daty zakupu. Czas liczony jest od daty otrzymania przesy趾i przez Klienta. Do zwracanego produktu nale篡 do陰czy o鈍iadczenie o odst徙ieniu od umowy oraz numer konta, na który zwrócimy pieni康ze.

Aby przedmiot by przyj皻y do zwrotu musi spe軟ia kilka warunków:

1. Towar musi by w stanie nienaruszonym, opakowanie nie mo瞠 nosi 郵adów otwierania, nie mo瞠 by pogniecione, rozerwane itp.
2. Produkt nie mo瞠 nosi 郵adów u篡tkowania.
3. Zwracany towar nale篡 tak opakowa aby nie zosta uszkodzony w transporcie, zarówno sam produkt jak i opakowanie w zwi您ku z czym nale篡 owin望 go foli strech lub papierem.
 
Klient odsy豉 towar na swój koszt. W ci庵u kilku dni roboczych od otrzymania zwrotu i jego pozytywnej weryfikacji, na konto Klienta b璠zie przelana zap豉cona cena towaru.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej zakupionego towaru nale篡 nale篡 spakowa produkt dobrze zabezpieczaj帷 j na czas transportu i odes豉 na adres:

iCOMPbiznes.pl
Dzia Reklamacji
ul. Diorowska 24
58-200 Dzier穎niów
 
Po rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony lub te dokonamy zwrotu pieni璠zy.

Staramy si zawsze, 瞠by czas realizacji reklamacji by jak najkrótszy, jednak nie zawsze jest to zale積e od nas - po鈔edniczymy mi璠zy klientem a producentem w realizacji reklamacji w zwi您ku z czym du瞠 znaczenia na czas rozpatrzenia reklamacji ma producent, który reklamacj realizuje.


Uszkodzenia mechaniczne jak p瘯ni璚ia, z豉mania itp. powsta貫 wskutek niew豉軼iwego u篡tkowania nie mog by podstaw reklamacji.
 

USZKODZENIA W TRANSPORCIE
Je郵i przy odbiorze paczki stwierdz Pa雟two uszkodzenie opakowania zewn皻rznego - wgniecenie, zniekszta販enie - nale篡 w obecno軼i kuriera spisa protokó szkody. Wa積e jest, aby data na  protokole by豉 ta sama co data dor璚zenia oraz aby kurier zaznaczy, 瞠 towar by zabezpieczony na czas wysy趾i.

Po spisaniu protoko逝 prosimy o kontakt z nasz firm – ka盥 tego typu sytuacj prowadzimy indywidualnie. Je郵i klient przy odbiorze paczki post徙i zgodnie ze wskazówkami i spisa protokó szkody, sprawa zako鎍zy si wysy趾 nowego przedmiotu lub zwrotem pieni璠zy na konto Klienta.

Obowi您kiem Klienta przy dokonywaniu zakupów przez Internet jest sprawdzenie przesy趾i przy odbiorze, nie odpowiadamy za uszkodzenia wynik貫 w transporcie, które nie zosta造 zg這szone kurierowi w momencie odbioru paczki.

W koszyku: 0 produkt闚
Suma koszyka: 0 z


certyfikat on-line wiarygodna firma

certyfikat on-line wiarygodna firma